איך אפשר להחליף שם משתמש, פרטי אימייל או סיסמא שהגדרתי?
נכנסים לאזור האישי, פרטי חשבון, משנים מה שרוצים ולוחצים על "שמירה"
שכחתי את הסיסמא שלי, מה עושים?
יש אפשרות לקבל סיסמא בsms ע"י מנגנון "שכחתי סיסמא".
איך נרשמים לאתר?
הרשמה באתר מתבצעת באופן אוטומטי לאחר רכישה. ניתן להגיע באופן ידני גם בקישור בתפריט התחתון תחת "אזור אישי". בטופס ההרשמה תוכל לבחור בין "התחבר באמצעות "Facebook או על ידי אימייל וסיסמא לפי בחירתך. פשוט וקל.
עזרה עם הזמנה באתר
איך מחפשים מוצרים, סדנאות או קונדיטורים באתר?
קיימות מספר דרכים לחיפוש באתר: • ניתן לחפש מוצרים באמצעות תיבת החיפוש החופשי שבעמוד הבית, על ידי הקלדת טקסט חופשי של מה שאתם מחפשים. האופציה הזו מתאימה במידה ואתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים.
• ניתן לשוטט בין הקטגוריות השונות המופיעות בעיגולים בעמוד הבית. • ע"י לחיצה על "קונדיטורים", "קינוחים" ו"סדנאות" בתפריט הראשי, ולאחר מכן שיטוט חופשי בעמוד.
• ע"י שימוש בחיפוש מתקדם (אליו תגיעו באמצעות לחצן "חיפוש מתקדם" מתחת לתיבת החיפוש החופשי, או לאחר כל חיפוש רגיל). החיפוש המתקדם מאפשר סינון לפי קטגוריות שונות, מיקום, תאריך ועוד אפשרויות מתקדמות.
האם אפשר להזמין מהיום להיום?
הקונדיטורים שלנו מכינים כל הזמנה טרי, במקום, ולפי הזמנה בהתאמה אישית. כדי לברר אם קונדיטור יכול להספיק להכין לאותו יום, כדי לחפש את הקינוח בו אתם מעוניינים ואז לפנות לקונדיטור בטלפון או בוואטספ דרך האתר ולברר לגבי מלאי וזמינות המוצרים.
מידע כללי
האם אתם בודקים את איכות הקינוחים והסדנאות באתר?
בוודאי, כל קונדיטור/ית, קינוח וסדנה עוברים בדיקה על ידי צוות Get Cake טרם הצגתן באתר. אנחנו בודקים את האתר ויוצרים קשר עם כל קונדיטור כדי שהחוויה שלכם תהיה מושלמת. יחד עם זאת מומלץ לקרוא את המידע על המוצר היטב על מנת להבטיח שתוכן המוצר מתאים לרצונך.
איך מתבצע התשלום?
התשלום מתבצע ישירות מול הקונדיטור/ית שהזדמנתם מהם, לאחר ביצוע ההזמנה.
איך משאירים חוות דעת על מוצר\סדנה?
ב 24 השעות שלאחר מועד אספת קינוח או מועד סדנה, ישלח אליכם מייל ובו תופנו להשאיר חוות דעת. בנוסף ניתן להשאיר חוות דעת ע"י כניסה לעמוד מוצר->הוסף תגובה. רק משתמשים רשומים יכולים להוסיף תגובה. אנא שימו לב שחוות הדעת שאתם משאירים היא רלוונטית, עניינית ולא פוגעת. חוות דעת לא הולמות יוסרו מהאתר.
האם אפשר לעבור בין חשבון משתמש לחשבון קונדיטור?
כן! היכנסו לאזור האישי ולחצו על "הצטרפו כקונדיטורים". מיד לאחר מכן תופנו למלא את כל הפרטים החסרים ולהתחיל להעלות את המוצרים שלכם!
הזמנות ומשלוחים
איך אני יודע שההזמנה שביצעתי התקבלה ?
לאחר ההזמנה, הקונדיטור/ית יצרו אתכם קשר על מנת לעבור על כל הפרטים ולאשרר את ההזמנה.
מהו קוד קופון?
קוד קופון זהו קוד שמקבלים מאתנו המקנה הטבה או הנחה לקניה באתר לזמן מוגבל ובהתאם לתנאי ההטבה.
איך משתמשים בקוד קופון?
קיבלתם קוד קופון? איזה כיף! כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מההנחה/הטבה הוא להזין את הקוד במקום המיועד לכך בעמוד ההזמנה (בעמוד ההזמנה יופיע הטקסט "יש לכם קוד קופון? הזינו אותו כאן". לחצו עליו, הכניסו את קוד הקופון ואז החל קופון.)
לאחר הזנת קוד הקופון תוכלו לראות את ההנחה/הטבה בעמוד ההזמנה כל עוד היא בתוקף.
האם צריך להירשם על מנת לבצע הזמנה באתר?
לא חייבים להירשם מראש, אבל לאחר הרכישה תהיו רשומים אוטומטית, כדי שיהיה לכם יותר קל בפעמים הבאות ????
קונדיטורים
הגדרת הקונדיטוריה
מי יכול להירשם כקונדיטור באתר?
כל קונדיטור\ית יכול להירשם לאתר! אך שימו לב שעל הקונדיטור והמוצרים לעבור את אישור מנהל האתר. בנוסף על מנת שנוכל להעביר לכם את התשלום צריך להיות בעל עוסק פטור/מורשה.
איזה סוגי קינוחים אפשר להציע למכירה?
כל קינוח! עוגות, עוגיות, בחושות, מאפים, שוקולד, מארזים שולחנות מתוקים וכו' גם מאפים מלוחים, קישים, קיטרינג חלבי מתקבלים בברכה
העלאת מוצרים וסדנאות
איזה תמונות כדאי לשים בקינוחים\סדנאות שלי?
כדאי להשקיע בתמונות טובות, יפות ומגרות! התמונות מוכרות את הקינוחים והסדנאות שלכם. העלו תמונות באיכות טובה, שצולמו על רקעים מיוחדים לאוכל או על רקע נקי.
תמונות לא מתאימות לא תאושרנה להופעה באתר.
האם כל הקינוחים והסדנאות שלי יופיעו באתר?
לא בטוח. כל קינוח וסדנה שאתם מוסיפים נשלח לאישור מנהל על מנת לוודא שהתכנים והתמונות הולמים ומתאימים לסטנדרטים של האתר.
כמה קינוחים\סדנאות מותר להעלות לאתר?
בהתאם למסלול אליו נרשמת
איך אפשר להפסיק את הצגתו של קינוח או סדנה באתר?
הכנס לאזור האישי - > ניהול קינוחים או ניהול סדנאות, מצא את המוצר המבוקש ושנה לו את הסטטוס מ"פעיל" ל"לא פעיל" ע"י לחיצה על החץ הקטן ליד הסטטוס.
איך אפשר לערוך פרטי קונדיטוריה, קינוח או סדנה באתר?
על מנת לשנות פרטי קונדיטוריה הכנס לאזור האישי ולאחר מכן "פרטי קונדיטוריה". עדכן את הפרטים שתרצה לשנות ולאחר מכן לחץ "שמירה" בתחתית המסך".
על מנת לערוך פרטי קינוח\סדנה, יש להיכנס לאזור האישי ולאחר מכן "ניהול סדנאות" או "ניהול קינוחים", ובשורת המוצר לחצו על "..." ואז עריכה.
ניהול הזמנות
איך אני יודע שקיבלתי הזמנה?
בעת קבלת הזמנה תקבל מייל עם פרטי ההזמנה. בנוסף ההזמנה תופיע באזור האישי שלך ותוגדר כ"חדשה". מומלץ לעקוב באופן יומיומי על מיילים ולהיכנס לאזור האישי לבדוק הזמנות והודעות שאולי פספסתם במייל.
איך אפשר לראות את רשימת הנרשמים לסדנה שלי?
באזור האישי, תחת ניהול סדנאות, לחצו על הסדנה, לחצו על ה "..." בצד שמאל ואז עריכה. בתחתית העמוד יש אזור בו ניתן להוסיף ולשנות מועדים וגם לצפות ברשימת הנרשמים.
איך אפשר לראות את כל ההזמנות שהגיעו אלי?
באזור האישי, תחת "ניהול הזמנות" אפשר לראות את כל ההזמנות שהתקבלו איי פעם, את תאריך ההזמנה ותאריך האספקה, את המחיר וגם את סטטוס ההזמנה.
קיבלתי הזמנה לקינוח. מה עכשיו?
מעולה! יש להתקשר ללקוח בהקדם האפשרי על מנת לעבור על פרטי ההזמנה ולהסדיר את התשלום.
קיבלתי הזמנה לסדנה. מה עכשיו?
יש להתקשר ללקוח בהקדם האפשרי כדי לוודא את ההזמנה ולהסדיר את התשלום. יום לפני מועד הסדנה מומלץ ליצור קשר עם כל המשתתפים
ולוודא שהם מגיעים ויודעים את הכתובת והשעה.
מי אחראי על משלוח של קינוח?
אם בחרת לבצע משלוחים, האחריות על משלוח ההזמנה עליך בלבד. עליך לוודא שאתה אכן מגיע לכתובת שהלקוח הזין ולתאם איתו את מועד האספקה או המשלוח.
קונדיטורים, רוצים להגדיל
את החשיפה ולקבל הזמנות אונליין? Get Pro!
הרשמו לאתר ותוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ולקבל הזמנות דרך האתר אונליין